Majoitus

Turusta löytyy monia majoitusvaihtoehtoja. Voit yöpyä hotellissa, koululla tai leirintäalueella. Suosittelemme varaamaan majoituspaikan hyvissä ajoin. Ruisrockin aikaan kaikki Turun majoituspaikat täyttyvät.

 

Leirintäalue

Ruisrockin oma leirintäalue Artukainen Camping sijaitsee Turun Artukaisissa, HK Areenan ja Turun Messukeskuksen läheisyydessä. Osoite on Artukaisten kiitotie. Leirintäalueelta löytyy paikkoja telttailijoille ja asuntoautoille. Leirintäalueen ja festivaalialueen välillä kulkee ilmainen festivaalibussi.

Leirintäalue on tarkoitettu vain Ruisrockin kävijöille. Leirintään pääsemiseksi pitää olla myös festivaalilippu.

  • 3 päivän lippu + leirintä 180 €
  • Leirintälippu 40 € / hlö
  • Asuntoautopaikka  25 € (huom. majoittujien on ostettava myös leirintäliput!)





Turun kaupungilla on myös leirintäalue Ruissalon saaressa Saaronniemessä.

 

Koulumajoitus

Koulumajoitusta on tarjolla ympäri Turkua. Majoitusta kouluilla järjestetään torstaista maanantaihin. Koulumajoituksen järjestää turkulainen urheiluseura TuTo ry.

 

 

Hotellipaketit

Hotellipaketin voit ostaa Turku Touringin kautta. Hotellipaketit sisältävät hotelliyöpymisen lisäksi kolmen päivän lipun Ruisrockiin. Voit ostaa paketin myös kolmen päivän VIP-lipulla. Valittavanasi on huoneita melkein kaikista turkulaisista hotelleista.